Big day tomorrow

Jag vaknade upp medan min familj sjöng, ja må du leva ja må... Egentligen är det min födelsedag imorgon men eftersom jag har skola då så kommer det att bli lite stessigt. Jag fick två småsaker, en fin och silvrig plånbok och en speciell sak till ansiktet och så fick jag ju min TV men den ville jag ha innan min födelsedag. Skön dag idag förutom att det är dåligt väder men hoppas på bättre imorgon. Nu ska jag plugga lite sen imorgon ska jag kanske hitta på något med min älskade vän Anastasia. Om ni vill kan ni kika in på hennes blogg som heter anastasiaa.blogg.se.
Tumblr

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!