Bak dagar

Jag har inte gjort några inlägg på väldigt länge nu, så här kommer bilder och texter på vad jag har gjort under vissa dagar.

Det var min mammas födelsedag i lördags men jag och min syster fixade överraskningen söndagen därpå.
Och så här såg det ut när vi bakade.
Den blev supergod och vi la till lite choklad bitar i för att det skulle smaka ännu bättre.
I tisdags var det ju Alla hjärtans dag så jag tänkte visa mina små kokosbollar som jag gjorde med min syster.
De blev också lika goda som kakan, men jag föreslår nog kakan! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!